ویسی: حاضرم بدون پول برای تیم ملی کار کنم

ویسی: حاضرم بدون پول برای تیم ملی کار کنم




 

 


ویسی: حاضرم بدون پول برای تیم ملی کار کنم


تاریخ : چهارشنبه ،
29 شهریور 1391

سرمربي تيم فوتبال پيکان گفت: همه بايد دست به دست هم بدهيم تا تيم ملي به جام جهاني برود.


عبدالله ويسي در مورد ديدار روز جمعه با سايپا، اظهار داشت: اين بازي دربي خودرو سازان است و از نظر فني هم تماشاگران شاهد يک بازي تاکتيکي و زيبا از هر دو تيم خواهند بود. هر تيمي هم که بهتر باشد و بتواند از موقعيت‌هاي گلزني استفاده کند پيروز خواهد شد. به نظر من اين مسابقه مساوي نخواهد شد. البته به طور کل از مساوي بيزارم و اگر به جدول نگاه کنيد مي‌بينيد که پيکان کمترين تساوي را دارد.

ويسي در مورد 4 پيروزي متوالي در ليگ، گفت: هر وقت تيم پيکان پيروز مي‌شود مي‌گويند اتفاقي و شانسي برده است اما هر وقت مي‌بازيم شکست‌هايمان واقعي است! عيبي ندارد شانس هم لطفي است که خدا در حق بندگانش مي‌کند و اميدوارم تا آخر فصل همچنان شانس داشته باشيم.

سرمربي تيم پيکان در مورد اظهاراتش عليه امير قلعه‌نويي، گفت: من يک درصد هم منظورم قلعه‌نويي نبود و فقط در حمايت از تيم ملي کشورم و کي‌روش حرف زدم. معتقدم در اين زمان نبايد انتقاد کوبنده از تيم ملي داشت اکنون بدترين زمان انتقاد از تيم ملي است. من مي‌گويم اکنون وقت تغيير در کادر فني تيم ملي نيست اما اگر قرار است يک درصد کي‌روش را بردارند بهتر است که امير قلعه‌نويي جانشين او شود.

وي تاکيد کرد: من مي‌گويم پولي که به کي‌روش داديم مبلغي است که با آن مي‌توان 50 مربي براي فوتبال ايران ساخت پس اگر بخواهيم اکنون کي‌روش را برکنار کنيم پول بيت المال و کشور هدر مي‌رود. ضمن اينکه نبايد به خاطر يک باخت عليه کي‌روش انقلاب کنيم. شکست مقابل لبنان تلنگر خوبي به ما بود همين باخت باعث مي‌شود که تيم ملي به جام جهاني برود.

ويسي در مورد انتقادهاي تند مايلي‌کهن از تيم ملي، گفت: من با مايلي‌کهن تلفني حدود نيم ساعت حرف زدم و او به من گفت چرا اين همه از کي‌روش تعريف و حمايت مي‌کني؟ به او گفتم من از تيم ملي کشورم حمايت مي‌کنم نه کي‌روش. اگر تو هم سرمربي تيم ملي بودي از تو هم حمايت مي‌کردم. زيرا مي‌دانم اگر تيم ملي به جام جهاني نرود همه ضرر مي‌کنيم. فوتبال ايران ضرر مي‌کند و آسيب مي‌بيند. قرار گرفتن در جمع 32 تيم برتر جهان براي ايران افتخار است. البته دل مايلي‌کهن هم براي فوتبال ملي‌ مي‌سوزد که حرف مي‌زند اما به او گفتم اکنون وقت تغيير سرمربي نيست بايد کي‌روش را حمايت و کمک کنيم تا اشکالات تيم ملي برطرف شود. به او گفتم بيا پيش کي‌روش برويم و حرف‌هايت را رودر رو بزن.البته مايلي‌کهن جواب خاصي به اين پيشنهادم نداد.

سرمربي پيکان در مورد تحريم رسانه‌ها از سوي بازيکنان تيم ملي و واکنش رسانه‌ها، گفت: فوتبال يک خانواده بزرگ است و همه بايد به هم احترام بگذاريم. من حتي بايد به مربيان ليگ دو هم احترام بگذارم زيرا ممکن است روزي در جام حذفي با اين تيم و مربي بخواهم روبه رو شوم. بنابراين بايد در خانواده فوتبال همه به همديگر احترام بگذاريم. رسانه‌ها نيز جزيي از اين خانواده فوتبال هستند. من اگر ويسي شدم مديون رسانه‌ها هستم. حتي به آنهايي که عليه من بد مي‌نويسند هم کاري ندارم، البته تعداد اين افراد معدود و انگشت شمار است و بيشتر خبرنگاران و رسانه‌ها انتقاد سازنده دارند.

وي افزود: تحريم رسانه‌ها درست نيست. همه بايد دست به دست هم بدهيم تا تيم ملي به جام جهاني برود. بازيکنان تيم ملي را هم رسانه‌هاي گروهي بزرگ و به مردم معرفي‌شان کرده‌اند. تحريم رسانه‌ها از سوي بازيکنان اشتباه است.

ويسي در مورد شايعه دستياري‌اش در تيم ملي،گفت: هيچ پيشنهادي از سوي فدراسيون دريافت نکرده‌ام. البته ديدم رسانه‌ها و کارشناساني چنين پيشنهادي را عنوان کرده‌اند. به هر حال من سرمربي پيکان هستم و باشگاه پيکان بايد در اين زمينه بايد تصميم بگيرد. با توجه به اينکه بحث ملي است حاضرم رايگان براي تيم ملي کار کنم بدون آنکه ريالي بگيرم. حتي حاضرم آناليز حريفان را رايگان براي کي‌‌روش انجام بدهم و با پول خودم به کشورهاي مختلف سفر کنم و بازي‌ حريفان را زير نظر بگيرم همه اين کارها را فقط بخاطر تيم ملي کشورم انجام مي‌دهم تا تيم ملي به جام جهاني برود و افتخارش براي تمامي ايراني‌ها خواهد بود.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل